Wednesday, November 13, 2013

CUKUPKAN NUTRISI DI DALAM BADAN DENGAN MEAL SHAKES

Meal shakes shaklee yang di antara product yang menjadi rebutan. 

Kenapa pulak jadi rebutan yer? 

Untuk pengetahuan kita kat luar sana, meal shake shaklee ni macam best jer sebab ia membekalkan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia juga menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah di serap untuk kegunaan seharian. Ia sememangnya diperbuatkan dari bahan semula jadi seperti buah-buahan, sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu). Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti tinggi dan mudah diserap kedalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. 

Siapakah yang patut ambik meal shake shaklee ni?

Meal shake Shaklee sangat di galakkan oleh setiap individual- bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayur(vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk berkerja, orang yang mengemar makanan segera. Pengambilan meal shake shaklee ini adalah sangat sesuai di ambil ketika bersarapan pagi. Yang pasti rasanya amat di gemari. :) 

Apakah manfaat meal shake shaklee?



  • Nutrisi lengkap
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh
  • membantu tumbesaran
  • Anti-oksida
  • Mengembalikan seri wajah
  • Detolsifikasi
  • Kelazatan rasa
Meal shake shaklee amat popular di kalangan pengambilan oleh kanak-kanak kerana:-






Jika anak-anak anda mempunyai masalah seperti di atas anda tidak perlu risau lagi kerana dengan meal shake shaklee ini masalah anak-anak anda pasti selesai dengan mudah. Kebanyakkan pengguna mengambil meal shake shaklee ini untuk kanak-kanak bukan sahaja ia amat mudah di sedia kan malah amat lazat rasanya. Dengan minuman yang lazat mampu melenyapkan masalah anak-anak anda dengan mudah.

Hubungi sy Sarah 0172063513
konsultansi percuma! 
Pasti harga yang berpatutan untuk anda. :)


No comments:

Post a Comment