Tuesday, March 4, 2014

PROMO BUY6 FREE1 ESP aka SOY PROTEIN ISOLATE POWDER SHAKLEE

Salam 1Malysia,

Bulan Mac 2014 ni kita cakap pasal ESP shaklee la pulak ya. Bulan Mac 2014 ni shaklee buat promosi ESP dengan pembelian 6 dan percuma 1. Bila cakap benda percuma ni mesti semua orang nak ataupun berebut-rebut nak dapatkan produk tu. Tetapi saya bukan nak bercakap pasal free1 kalau beli 6 ni.. Memang la best bulan bila dapat jimatkan sikit budget untuk setiap pembelian ESP shaklee ni and memang saya sendiri juga akui memang best la kan bulan ni dapat promosi ESP shaklee.


Apa yang best ESP aka Soy Protein Isolate Powder shaklee ni yer?? dalam entri saya yang lain memang saya ada terangkan pasal ESP shaklee, tapi takpe la kan nak explain banyak kali pun sebab produk ni memang best.

Terlebih dahulu saya nak bagitau la kat sini saya mengamalkan pengambilan ESP ni sendiri. Saya mengandung ker nak ambik ESP?? oh.. bukan. ESP Shaklee ni memang banyak kelebihannya.. mungkin banyak anda di luar sana tahu ESP ni memang baik untuk ibu-ibu mengandung untuk nak dapatkan susu mencurah seperti air terjun bukan. Info yang tu memang betul pun takda la saya cakap salah.. iya memang sangat-sangat disarankan untuk wanita2 mengandung dan juga wanita2 yang baru lepas bersalin. Ok la nak tahu kenapa saya mengamalkan pengambilan ESP shaklee ni?? Jeng..jeng..saya ambik produk ni sebab nak menjaga kulit supaya lebih gebu dan putih cantik. Yer la kan kita ni perempuan so banyak benda kita nak buat untuk tampil lebih cantik dan anjal gitu, tak kira la dah kawin ker bujang ker kena jaga juga. Yang pasti sihat luaran sihat dalaman. Dalam penggunaan sy 2bulan saya suka tgk kulit muka saya malahan kulit saya pun makin nampak sihat dan serata. Happy la sangat bulan ni kan dapat promosi ESP shaklee ni, so apa lagi memborong la kan....

So itu adalah salah satu kebaikan ESP Shaklee ni, banyak lagi tau kelebihan dan kebaikan produk ni so tak rasa rugi la kan nak ambik, malahan berbaloi-baloi. Boleh diamalkan oleh lelaki dan wanita. so jom tengok kebaikan ESP Shaklee.


Yang ni adalah keistimewaan kepada anda di luar sana yang mencari-cari penyelesaian bagi masalah anda, tetapi pada pendapat saya tidak perlu la nak tunggu ada masalah kan, lebih baik kita melindungi dan menjaga apa yang sedia sihat sekarang ni. betul tak??



Ini adalah kebaikan ESP shaklee untuk ibu mengandung dan juga ibu meyusu. ESP shaklee amat-amat popular dikalangan ibu2 dan wanita hamil dan juga menyusu.

Dibawah ni pulak saya ada mencadangkan beberapa set-set yang sangat baik untuk di ambil bersama-sama dengan ESP shaklee. Dengan promosi bulan ini pasti dengan harga yang murah. Jangan ketinggalan untuk mendapatkan set-set anda!!!



Contact: 0172063513/sarah
pm @ sms pasti saya akan membantu anda dengan masalah yang anda hadapi!!!

No comments:

Post a Comment